Custom Search

Monday, March 2, 2009

Memey Suhaiza & Norman Hakim di Mahkamah

Pasangan khalwat paling popular di Malaysia, Norman Hakim & Memey Suhaiza baru sahaja habis dibicarakan di Mahkamah Syariah Gombak. Mereka berdua mengaku tidak bersalah atas tuduhan berkhalwat. Berpakaian putih sedondon, bagaikan baru sahaja melangsungkan pernikahan, tiada langsung muka bersalah. Well, nama pun pelakon, kena lah pandai bermain dengan ekspresi muka, bukan?

Norman dan Memey hadir ke Mahkamah Syariah Gombak Timur dalam pakaian berwarna sedondon iaitu hitam dan putih pada pagi ini. foto The Star oleh NORAFIFI EHSAN

Norman tidak menyembunyikan Keakraban hubungan antara keluarganya dan keluarga Memey. Dari kiri: Memey, ibu Norman, ibu saudara Memey, abang Norman dan Norman.

Gelagat Norman dan Memey yang tersipu-sipu malu apabila disoal tentang kahwin.

Ibu Norman, Kamariah Kamat akui menyukai Memey dan tidak menolak andai anaknya berjodoh dengan Memey.

Wajah Norman dan Memey sewaktu berjalan ke dalam mahkamah

Norman tersenyum ceria sewaktu mula-mula sampai di mahkamah.

1 comment:

Anonymous said...

Allah maha kaya. Kata tak de hubungan ape2.tapi tengok gambar ni,cam pasangan bahagie je..cam pasangan yg selame ni hubungan tak direstui mendapat green light. pas ni,jgn kate takde plan nak nikah. tapi tup2 kuar pula gambar nikah. nyampah dengan org hipokrit nie. norman, sedarlah diri tu dah senja, biarlah memey tu nikah dengan org yang muda..memey pula, ingatlah perbuatan awak tu akan dibalas suatu hari kelak.membina bahgia atas penderitaan org lain.bangga sgt anda dpt meruntuhkan rumahtangga org lain.saya doakan awak tak kn bahagia dan mendapat bala selama-lamanya.